wtorek, 10 września 2013

Lekcja 7

Temat: Zaborcy a Polacy - wzajemna walka.
  1. Posiadając wiedzę z 3 ostatnich lekcji umiesz opowiedzieć o sytuacji Polaków pod zaborami.
  2. Na podstawie tekstu "Roty" oraz hasła encyklopedycznego (Z 4a/14) wiesz na czym polegała polityka zaborców.
  3. Umiesz zastosować w swej wypowiedzi sformułowania: germanizacja, rugi.
  4. Umiesz wyszukiwać w tekście informacji na zadany temat i popierać je odpowiednimi fragmentami (tabelka, str. 14).
..............................
praca domowa
  • Masz wiedzę z 3 ostatnich lekcji.
  • Na najbliższy piątek (13.09.13.) wykonujesz zad. 3/13.(Praca na jedną stronę na papierze formatu A4. By prawidłowo wykonać zadanie musisz przypomnieć sobie, co to jest relacja (sprawozdanie).
Pozdrawiam
KAPITAN 
..............................
Kochane Klopsiczki! ;)) Znów moje dobre serce nie pozwala mi zostawić was samych sobie. Uwaga! W załączniku macie PRZYKŁADOWY tekst, który przysłał mi przed chwilą mój przyjaciel, dziennikarz z Krakowa. Okazało się, że 15 lipca 1910 roku był w tłumie, który zgromadził się pod Pomnikiem Grunwaldzkim. Brał udział w wydarzeniach opisanych w waszych podręcznikach (z 3/14) i sporządził  z nich sprawozdanie. Przeczytajcie je koniecznie. Pomoże wam w odrobieniu piątkowej pracy domowej. Pracę piszecie samodzielnie. Tekst ma wam tylko pokazać, jak powinno wyglądać dobrze napisane sprawozdanie (relacja). Nie wolno kopiować fragmentów pracy mojego przyjaciela! Takie oszustwo będzie surowo karane!

ściągnij:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

By komentować posty musisz się zarejestrować!
Pamiętaj, że komentarze są moderowane!