środa, 25 września 2013

Lekcja 20

Temat: Pomagamy Marcinowi... (kontynuacja lekcji 19).

  1. Umiesz własnymi słowami objaśnić pojęcie tożsamość narodowa.
  2. Wiesz, co decyduje o tym, że jesteśmy Polakami.
  3. Potrafisz dokończyć zdanie: "Jestem Polakiem/Polką, gdyż...".
  4. Perfekcyjnie wyjaśniasz, na czym polegał dylemat Marcina Kozery.
  5. Za pomocą informacji z tekstu lektury wykonujesz zadanie na karcie pracy, dotyczące tożsamości narodowej Marcina Kozery.
Pozdrawiam
KAPITAN
.............................
  praca domowa
  • dokończyć tabelkę na karcie pracy,
  • zebrać informacje o tytułowym bohaterze opowiadania Marii Dąbrowskiej (z książki, nie z internetu, bo tam jest masę błędów).
.............................
Najkochańsze Bąbelki! ;)
Ja wiem, ze bardzo wam przykro, iż jutro nie ma mnie w szkole i nie możemy mieć polskiego. Zapewniam was, że mnie jest prawie tak samo smutno z tego powodu. Leżę na tapczanie i płaczę do poduchy, a łzy kapią mi z oczu tak obfite, że przy łóżku zrobiła się spora kałuża. Ale nie martwcie się... w piątek za to mamy 2 polaki. ;)))))))